Galet!

Åå hjälp va roligt det var igår! Min otursdag förvandlades till världens bästa kväll istället :D Jag gick bort till Emelie vid halv sju ungefär.. Jag var den första av dom alla :D Sen så kom Wero, Micka, Anna, Maja, Johanna och Malin :) Blev en mysig tjejförfest ;) Manuela slutade jobba klockan nio och då kila jag bort till henne för jag hade hennes vin i mitt kylskåp, så var tvungen att låsa upp och hämta det :) Vi knalla bort till Emelie igen och fortsätte förfesta allihopa! Blev mycket sång, dans och skratt. Jisses va kul :D Vet inte riktigt vad klockan va när vi gick bort till Hc, men närmare tolv iallafall.. Och det va nog den roligaste gången på Hc.. Inte haft så kul på väldigt länge iallafall :) Jag och Manuela stog på dansgolvet precis hela tiden och härja. Två timmar utan stopp typ :D När det stängde mötte vi upp Henrik och knalla hemåt. Ont som fan i fötterna hade jag så vi skynda oss hem :P Kom i säng sent så idag sov vi länge. Legat och kramats hela dagen :) Precis som en dagen-efter-dag ska vara ;) Han åkte hem med fyra-bussen. Då kom mamma och hämtade mig så just nu är jag hos mina föräldrar. Här och hämtar danskläder som vi ska ha med oss på träningen ikväll. Näst sista gången så då ska vi testa hur det ser ut med kläderna på :)

Ska snart gå ner till mig igen. Klockan 18-19.00 blir det jobb för min del. Stannar kvar där och kikar på gruppen efteråt eftersom jag själv tränar 20.00 :)


Anna, jag, Johanna och Manuela hos Emelie igår :)
 
(Min kamera funkar inte som den ska så kunde inte ta några kort,
men det kommer snart. Får snika kort av Manuela och Johanna)


Åhh jag vill spola tillbaka tiden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0