Gårdagen!

Gick kanon att jobba :) När jag slutade gick jag med raska steg hemåt och började göra mig iordning direkt :) Blev förfest hos Manuela och vid halv tolv-tolv ungefär gick vi bort till Hc.. Träffade mycket roligt folk som man inte hade sett på länge. Så det blev många kära återseenden :) Jag och Manuela lyckades bara se sista låten som Basic Element körde.. Och det var inget att hänga i julgranen direkt :P Men när dom hade sjungit klart så blev det dans, dans, dans med brudarna ;) Blev en rätt tidig kväll ändå.. Jag och Henrik knalla hem efter ett redan.. Meningen att han bara skulle följa med och vänta tills dom andra skulle åka.. Men när han vält lagt sig så ville han va kvar :) ♥ Jag har sovit skitdåligt i natt.. Vaknade första gången vid sex ungefär av att det var ljust och att fiskmåsarna skrek utanför.. låg och vred och vände på mig ett tag tills jag somnade om.. sen vaknade jag av samma problem vid åtta också.. Sen ringde klockan kvart i tio.. Suck! Henrik skulle med bussen tjugo över tio för han skulle hem på kalas :) Så jag gick upp då också.. Precis ätit lite frukost och ska ta mig en lång och välbehövlig dusch.. Ska bli riktigt skönt :)

Idag får man på vinet igen.. Jag, Manuela, Emelie, Alexander, Sofia och Ove ska till Vikenborg på Good News ;) Blir lite förfest hos Emelie innan vi drar till Vikenborg vid 6-tiden.. Där blir vi bjudna på mat och sen spelar Good News :) Vart på det två gånger förr och det är så sjukt himla kul :D Folket som är där dansar på borden och stolarna och är helt galna.. Och det är mest vuxna där.. Vuxna är bäst :D Dom vet hur man festar minsann ;)

Så kvällen ser jag verkligen framemot :) Ska som sagt ta en dusch nu och sen ska jag till Emelie en sväng.. Hon har en tunika som jag kanske ska låna ikväll så måste dit och prova ;P Och hon ska upp på vinden och vågar inte gå upp dit själv så jag får hänga med upp :D haha.. Sen blir det en sväng hem till mamma och pappa :)

Ha en bra låååångfredag!
(kort från igår kommer senare, hinner inte nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0