God Morgon!

Hej på er alla! Vilken uuunderbar morgon ;P haha.. Solen har lyst in sen väldigt tidigt och nu gav jag upp och gick upp istället.. Blev så varmt! Henrik ligger fortfarande och sover.. Råkade försova sig lite så då blev han kvar :)

Jag ska iallafall börja göra mig iordning sakta men säkert. Idag ska jag städa danslokalen och klockan fyra blir det jobb :D Måste göra klart danserna idag (sista gången jag har dom grupperna) Men det är inte så mycket kvar så det går nog fort :) Jag måste även dammsuga här hos mig. Det ser inte fint ut nu asså =/ jag fäller så mycket hår så det ligger hår precis överallt.. Inte mysigt! Kanske skulle dra igång och dammsuga nu när han ligger och sover? ;P Hahah.. Ne så taskig är jag inte ;P Ska försöka få lite liv i han iallafall så vi kan käka frukost :)

God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0