Gokväll :)

Idag har jag städat danslokalen, vart på möte, hämtat skiva av Tony med kort på och lekt med Bella och Joline och jobbat :) Det bästa på hela dagen var när jag fick träffa mina små goa brorsdöttrar :) Dom va verkligen på toppenhumör idag båda två och skrattade åt allt :D Sötnosar är dom ♥ Jag fick gå ner till stan vid halv sex ungefär eftersom jag skulle jobba sex :)

Är hemma hos mamma och pappa nu :) När jag hade jobbat klart (som för övrigt gick hur bra som helst) så kom mamma och hämtade mig. Hon hade varit och handlat så hon kom upp en sväng till lokalen :) Åkte hem till mig och jag slängde ihop lite saker snabbt i en väska så jag klarar mig tills imorgon ;P I natt åker dom till Västerås och jag ska passa Minja imorgon hela dagen :) Det ser jag fram emot. Många promenader ute i det fina vädret :) Bror min sa nämligen förut att det ska bli uppåt 20 grader imorgon.. Ojoj, detta ser jag fram emot! Fram med solstolen :D

Nu ska dom nog gå och lägga sig snart (dom åker fem i natt) så jag får nog byta dator ifrån deras till min lilla goding istället och sätta mig nere vid tvn en stund innan jag ska lägga mig :) Är väldigt seg och TYVÄRR börjar jag känna av det i halsen nu :( Mandlarna är svullna och det gör ont när jag sväljer. Fan, nu har jag nog fått skiten! Vill inte bli värre :(

Jag vill fota mer förresten.. Tycker det är riktigt kul :) Ska komma på några bra ideér nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0