Hallå!

Åkte med mamma och handla förut och hon var snäll att köpa lite gott till mig :) Så nu klarar jag mig ännu längre ;) Men vi har bestämt att jag kommer hem till dom och äter varje dag istället för att laga egen mat. Mer ekonomiskt för min del :P Men frukost och kvällsmat har ja nu iallafall ;) hoho.. När vi var färdiga gick jag till danslokalen och hämtade danskläderna och kikade på grupperna. Såg så bra ut så ;) och kläderna passade :) Men jag har redan lyckats röra bort ett genomskilningt band? Jag får gå dit sen innan träningen och hoppas att hon har ett extra ;P hehe.. Blir träning ikväll 20.30-22.00. Kuul ;)

Nu ska jag städa undan lite här hemma. Behövs dammsugas! Kan ju inte se förjälvigt ut när hon från HSB kommer ;D


Saknar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Sis

Älskade älskade raring!! Saknar dej med <3 Pussah

2009-04-20 @ 20:20:07
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0