Happy!

Va glad man blir när man hittar det man vill :D Jag köpte ett par svara höga älsklingar idag! Ett par pumps alltså! Jag blev kär direkt så jag var bara tvungen att köpa dom! Dom var lite för stora men jag köpte sånna där inlägg man lägger i skorna så då satt dom perfekt :) Åhh jag är så glad! Sen fick jag även tag på ett par nya jeans. Ljusa, sletna med hål på framsidan.. Alltid haft storlek 31/32 förr men nu fick det bli 28/32.. Alltid välkommet när man handlar :D Visste att jag växt ur mina andra jeans men trodde inte det var så mycket :P Så då blev man glad igen ;P hehe..

Ska ta kort på det sen så ni får se :) När vi hade shoppat klart så bestämde vi oss att vi inte käkar ute utan äter upp tacosen som blev över ifrån igår istället. Får vara lite ekomiska nu när man är några tusen fattigare :P Och det som gjorde våran dag ännu bättre är att äntligen blev klarblå himmel och sol! Vart mulet och tråkigt hela morgonen men när vi kom ut ifrån affärerna så var vädret på topp.. Så ikväll blir det Linas balkong i kvällssolen som gäller :D Ska strax äta nu och sen börja göra oss iordning. Lina står och grejar med lösögonfransarna nu :P Jag får börja med håret, annars blir jag aldrig klar :P

Får sätta i locktången nu :) Skriver senare när jag fotat skorna och jeansen :)

Kommentarer
Postat av: jenny

låter mycke snyggt ;D vart bär de iväg ikväll då? :P pyssis!

2009-04-04 @ 18:17:57
URL: http://metrobloggen.se/jennyblomqvist
Postat av: frida

haha, snarare krympt ur!

2009-04-04 @ 21:06:04
URL: http://fridavernby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0