Hejsan!

Nu är det vardag igen! Varit en riktigt bra helg så känns lite tråkigt att den är över.. Regn har vi idag också, snyft! Hade tänkt att jag skulle få lägga mig i solstolen senare och steka lite, men får nog ändra dom planerna nu när det är igenmulet och regn.. Tråkit men sant! Ska ta mig en dusch nu och sen blir det frukost.. Har inget pålägg så jag får nog koka mig ett ägg och ha på smörgåsen idag :) Sen drar jag på mig myskläder och går bort till danslokalen. Blir storstädning där idag så jag kommer nog spendera min förmiddag där i några timmar! När jag kommer hem tänkte jag även fortsätta städa här hemma eftersom det inte blev så igår (suck).. Så det får bli en riktig städdag idag.. Kvittar ju ändå eftersom det är så tråkigt väder. Då kan man lika gärna vara inne och dona :)



God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0