Hejsan :)

Låg och pratade med Henrik en bra stund innan jag skulle sova så det blev senare än vad jag hade tänkt som vanligt :P Ställde klockan på nio men det var värdelöst att ens tänka tanken att gå upp då. Trött som bara den var jag så jag somnade om en timme till och slog upp mina ögon klockan tio igen :) Visst var jag trött då med, men inte lika :P Ska pallra mig upp ur sängen nu och äta frukost innan det blir försent. Ska till Thaiköket halv ett och luncha idag med mamma och gänget :) Så då är det bäst jag äter nu så jag inte är mätt när jag kommer dit :)

Blir en dusch efter det också, skönt! Ska träffa Henrik ikväll också som det ser ut nu :) ♥

Ha en fortsatt bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0