Hejsan hoppsan!

Idag mår man som man förtjänar.. Det gick vildt till igår :D men fan så kul det var! Blev grillat till att börja med för mig, Lina, Erik och hans kompis David. Sen så kom det mer och mer folk och till slut va vi 15 stycken eller nånting. Trevliga människor man aldrig träffat förr, så det var skoj :) Efter en mycket lyckad fest drog dom ut.. Meningen att jag och Lina skulle stanna kvar hemma men jag var så danssugen så jag följde med Erik och hans kompisar till Nöjes :) Blev mycket dans och gratisdrinkar ;P Jag och Erik pallra oss hem när det var slut och då ringde Henrik och han var också i Karlstad och härjade :P Så jag hämtade min väska hos Lina och Erik och gick bort till Nöjes igen för att bli upphämtad av dom ;P Dom hade ändå en plats över i bilen så då åkte jag med så jag slapp gå upp så tidigt och åka med 8-tåget. Så jag hängde på.. Åkte även med Henrik till Bengtsfors och vi kom i säng efter 6.00 ungefär.. Pust! Sov till klockan var två och sen gick vi upp.. Jag tog bussen hem till Åmål klockan tre och nu är jag hemma hos mamma och pappa :) Ska ta mig nått att äta nu tänkte jag, jag är hungrig!

Var en förjävla bra kväll igår iallafall på alla möjliga vis :) Roligt folk, mycket skratt, dans osv ;) Det enda tråkiga var att Lina stannade hemma och inte följde med ut. Men förstår de med tanke på att hon skulle upp 6.00 för att jobba! Men den 8-10 maj ska jag till henne igen :D ♥


Linas kamera ville inte funka riktigt just då så bara halva jag och Erik kom med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0