Hejsan!

Igårkväll blev det bara myspys. Vi kollade bara på film och dega :) Mycket skönt! Blev ganska sent men idag kom vi iallafall upp. Käkade frukost och Henrik knalla iväg till skolan innan halv nio nångång. Jag struntar i att gå och lägga mig igen, tycker det är skönt att vara uppe tidigt :) Ska sätta igång och städa här snart. Har en förbannat stor diskhög som jag måste ta tag i + dammsugningen. Det  blev aldrig att vi städade igår så det ska jag göra idag :) Henrik har rast mellan 12-14.00 ungefär så då kanske han kommer hit istället för att sitta kvar i skolan. Annars drar jag hem till mamma och pappa en stund och sätter mig i solen :) Han kommer iallafall hit när han slutat för dagen så åker vi hem till han i Bengtsfors :) han frågade om jag ville det förut så det gör jag :)

Imorgon kväll ska jag och Emelie ta kort för HC-showen som är till sommaren :) Vet inte riktigt vilket datum det ska vara än men.. Jag återkommer när jag vet något ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0