Hemma igen :)

Det blev inga hallon och jordgubbar, min mage sa ifrån :P Mamma körde ner mig för kanske en kvart sen så nu är jag hemma hos mig igen :) Imorgon är det danstävling i Falun som mamma ska med på så hon ville inte köra ner alldeles försent med tanke på att hon ska upp halv tre i natt :P Ska ta mig en dusch nu och sen bara ligga och kolla på film. Kill Bill går på 4an.. Inte så jättelängesen jag såg den så jag vet ju vad som händer hela tiden.. Men det finns inget annat att se på.. inte på dom kanalerna jag har iallafall, hehe :P

Pratat med Manuela nu och vi bestämde att vi går ner till maknaden vid elva ungefär.. Hon ska jobba klockan tre så hon vill inte gå allt försent.. Och jag vill också upp i tid för att kunna ligga och steka i solen när den tar som mest ;) Så marknad blir det alltså imorgon då! Trevligt, då känner man att våren är här :)


Vackra Åmål ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0