Home sweet home!

Nu är jag hemma igen :) Körde 10 minuter på crosstrainern förut. Är man inte van så är det förbannat jobbigt så 10 minuter räckte gott och väl för första gången ;P Sen när jag vant mig så får man trampa på längre ;P Hoppas jag kan göra det imorgon också :)

Tog mig en promenad hem och nu har jag precis fått i mig en skål fil och müsli, mycket gott! Henrik ringde mig jämt innan åtta och han satt och väntade på bussen. Men vi kom fram till att det är bättre vi ses imorgon. Han kom precis från Mellerud och hade datorn i bilen och inga kläder osv, osv. Så vi får mysa imorgon istället som sagt :)

När jag kom hem så hade tvätten äntligen torkat så nu har jag även vikt det och lagt in det så fint i mina garderober och lådor :) Kollar på Rent hus nu.. Får kolla bort ibland för blä va äckligt det är ibland.. Förstår inte hur folk kan bo så! FY !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0