Hos min baby!

Nu är jag hos Henrik :) Myspys! Jag åkte hit med sju bussen och hans mamma kom och hämtade mig när jag kom till terminalen.. Jag hoppade in på Shell för jag hade lovat att köpa med chokladkaka till han. Så det gjorde jag :) Känns lite surt att sitta brevid och kolla när han äter faktiskt, jag älskar ju choklad! Men det är bara att tänka att det är onödigt och inte ta något.. Och det gör jag, går så bra så :) Sitter bara och luktar på det, och det luktar ju för underbart :D

Hans syster Jenny va här förut för att byta däck. Va kul att tjöta med henne lite :) sen så har inte jag och Henrik gjort så mycket mer. Duschat i deras stora dusch (you know I love it ;) och sen så har vi precis käkat lite kvällsmat. Nu gör vi inget speciellt alls. Jag är lite filmsugen! Är sådär trött och seg så en film skulle inte va fel nu. Fast jag är rädd att jag somnar, det gör jag jämt när vi kollar på film nästan :P

Nu ska jag kika runt lite här och sen mysa med min pöjk :)
Pusss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0