Karlstad!

Nu har jag vart och gjort några ärenden på stan så nu är jag redo inför kvällen :) Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än men jag funderar på att köra på det jag hade sist.. Gråa höga kjolen och ljusrosa linnet. Får ta med mig lite olika så får vi se sen :) Som ni förstår så åker jag alltså till Karlstad ändå ;) Jag ändrade mig och bestämde mig för att åka :D Så klockan ett går tåget mot Karlstad. Sen får jag gå runt och kika en timme ungefär för Lina har dansuppvisning klockan tre på torget. Så onödigt om jag går bort till henne och sen dirket ner till stan igen. Sen drar vi hem till henne och fixar iordning oss inför kvällen. Blir hemmafest hos Lina och Erik :) Eftersom Lina ska upp och jobba tidigt imorgon så drar vi inte ut utan sitter hemma hela kvällen och har roligt. Skönt ;)

Så denna dagen kommer bli kanon :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Lita på det! :D

2009-04-25 @ 12:02:33
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0