Lovely!

Idag har jag käkat god mat hos mina föräldrar, vart med mamma och handlat lite till morgondagen då vi ska och Maja ;) , och sen när jag kom hem så la jag mig i solen. Låg där i endast 45 minuter och jag lyckades bränna mig lite lätt. Solen är stark nu asså!

Ska snart ta en promenad ner till mig för att börja fixa iordning mig lite smått. Fundera på vad jag kan ha på mig ikväll och börja med håret :) Blir förfest hos Emelie ikväll och det ska bli himla skoj. Brukar bli galet på deras förfester ;) Sen blir det Hc ikväll.. Rydell och Quick spelar idag, hört att dom ska vara väldigt bra tydligen. Så vi får hålla tummarna för en superbra kväll idag också :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie

Galna fester är det bästa!! Det kan väl inte bli så mycket annat heller om vi tänker på vilka som är med...hahahaha. Ses sen..=)))..PUSS

2009-04-30 @ 16:33:48
Postat av: Johanna

Festa før mig också, och då menar jag MYYYYCKET haha

2009-04-30 @ 17:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0