Lyckad kväll!

Var jätteroligt igår :D Blev en galen förfest hos Emelie.. Sen gick vi bort till Hc och dansade och härjade.. Träffade massa folk och det är alltid roligt :) Var mycket folk igår.. Helt proppfullt på dansgolvet.. KUL! När det stängde gick jag, Emelie, Lina och Alex till Ceylan.. Där blev det kalla pommes och kebabsås.. Usch haha :P Va hemma efter tre någon gång och somnade inte förens halv fem eller nått.. Så nu är jag väldigt seg.. Blir bara lugnt idag! Manuela var snäll att komma hit med rostat bröd och ett smörpaket förut. Så jag har precis ätit frukost :) Ska ringa mamsen och fråga om det blir påskmat sen igår eller grilla.. Sugen på att grilla :) Orkar då inte laga mat idag.. Segast i stan känner jag mig! Så idag ska jag bara tycka synd om mig :D

Varit tre jävligt bra och roliga kvällar iallafall.. Även om det tar rätt hårt på en så ångrar jag inte att jag drog ut alla dagar :) Kanon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0