Måndag!

Vaknade klockan elva och trodde det inte va sant? För vid åtta imorse så vaknade jag av ett sms och då blev jag pigg och va nära på att gå upp.. Men sen så somnade jag om tydligen och sov tre timmar till?? Det trodde jag inte :P Så nu har jag kommit upp och sitter och käkar frukost :) Ska städa danslokalen, ta en långpromenad, hem till mamma och pappa, trampa på crosstrainern och snika mat ;P Vad som händer mer vet jag inte riktigt än? Det märks :) Synd att det är lite disigt idag. Får hoppas att det varmt iallafall :)

God förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Misstänker att det va du som skrev till mig eller?? ;op Om så var fallet så klart att du får komma upp! Erik va sugen på att ha fest hemma, grilla o litte så... sj så ska jag jobba på söndan dock =(.. börjar 8-17.. men klart att du får komma ändå om du vill! Puss puss lovely <3

2009-04-20 @ 14:52:34
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0