Mys med den bästa

Gick jättebra att jobba igår :) Har inte så mycket kvar på danserna nu, härligt! Lite innan åtta fick jag ett sms av Henrik "Jag kommer med åtta bussen". Yees tänkte jag :) När klockan va tjugo i nio typ fick jag gå ut med nyckel till han eftersom jag slutade nio :) När jag kom hem sen var han nyduschad och go :) Vi käka lite kvällsmat och jag tog en dusch också. Sen gick vi faktiskt och la oss ganska tidigt.. Fast låg och kollade på film och kramades en bra stund innan vi somnade :) Kanonbra kväll :) Idag pallra vi oss upp innan åtta.. Jag fixade frukost och Henrik gick för en kvart sen ungefär. Jag har inte ätit än men det står fortfarande framme så jag passar på att äta nu ändå :)

Idag händer det grejer :) Ska ju nämligen åka till min älskade syster i Karlstad idag och spendera hela helgen där :) Så tio i fem åker jag med tåget till henne ♥ Ikväll blir det bara lugnt. Käka nånstans och gå på bio som det ser ut nu iallafall :) Tar det lilla lugna idag så vi orkar upp i skaplig tid imorgon ;) Då är jag sugen på att ta en sväng på stan och shoppa. Tror Lina bara ska fönstershoppa eftersom hon var i farten förra helgen ;P Men jag är på jakt efter ett par pumps och jeans :) så det ska jag kika efter! Imorgon blir det även party party! Ska bli kuuul :D

Åhh va roligt vi ska ha! Jag kom på denna finfina idé i tisdags eller när det var ;P Att det faktiskt är väldigt löjligt att jag inte åker till henne oftare, det är ju inte långt ifrån varandra. Så vi tog tag i detta och bestämde att vi tar en helhelg nu ;) Yehoo!

Nu blir det frukost :) Rostat bröd med tomat på ;P haha..


Syster och jag på Justin Timberlake ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0