Mysdag!

Gick hem till mamma och pappa och fick i mig lite påskmiddag :) Sen tog jag och mamma oss en promenad hem till mormor och fikade. Mina mostrar var där också :) Efter en timme ungefär började mina ögonlock bli tunga och huvvet satt och nickade hela tiden.. Tror jag somnade sittandes emellanåt.. Så då fick vi gå hem igen :P Hämtade Minja på vägen så tog mamma följe med mig ner till mig :) Sa hej då till dom och nu gör jag ingenting speciellt alls.. Ligger och kikar på tvn och somnar när som helst.. Får nog ställa alarm på mobilen ifall jag skulle somna. Ska nämligen med bussen tjugo över nio till Henrik :)

Visst är vädret för underbart? Jag blir så glad :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0