Nu blir det film..

Henriks syster Linda var här förut och hennes pojkvän Tobbe.. Vi gjorde mycket kul förra sommaren :D Inte träffat dom sen Henrik fyllde år (14 dec) så det var allt ett bra tag sen.. Så det va himla kul att träffa dom :) Bestämde att vi ska ha många grillpartyn till sommaren i deras nya hus ;) Wihoo !!

Jag och Henrik va alldeles nyss inne och käkade lite kvällsmat. Ska slänga av mig jeansen nu och så blir det film för våran del. Kura ner oss under täcket i soffan! Hoppas vi inte somnar, filmerna skulle vara bra tydligen sa mamma.. Har tre att välja bland men vi väljer en skräckis. Eller jag har bestämt det ;D

Vet ni en sak? Denna dagen har varit sådär solig, lugn och skön! Mått så bra idag.. Vet inte varför men vi har haft en kanonbra dag helt enkelt.. Inte gjort något speciellt men jag har vart på topp hela dagen! Hoppas det blir samma sak imorgon ;) 

Nu blir det mys med min underbara pojk

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Sjäälvklart heting! Vore jättekul =) Får komma på en riktigt kanonidé =) Kul att läsa att du haft en underbar dag - det behöver man! Nu ska vi iväg o storhandla! Phu! Puss o kram <3

2009-04-17 @ 11:01:53
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0