Nu har jag bestämt mig..

Nu ska jag sluta att fuska med godisätandet.. Okej, godis har jag inte ätit nånting men så som andra godsaker mamma och pappa kan bjuda på när jag är här.. Samma sak när jag är hemma hos Henrik.. Så nu får det bli slut med det !! Jag var ju så duktig i början och jag vet att jag kan sluta med det helt igen. För så svårt var det inte.. Bara att ställa om tänket och veta att man klarar det. Så det ska jag göra nu! Ska även försöka ut och gå en promenad en gång varje dag. Funkar inte det så minst 3 ggr i veckan iallafall. Mamma och pappa har även en crosstrainer här hemma nu som jag tänkte köra lite på emellanåt. Skulle kännas så bra om jag kunde klämma in en långpromenad och sen hit och trampa lite på crosstrainern varje dag. Motivation är det det handlar om! När jag väl bestämt mig för någonting så är det svårt att säga emot mig, så nu ska jag bannemig bli duktig igen ;)

FRÅN OCH MED NU:

- Nej tack!


- Ja tack!


Keep up the good work ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ingen alkohol för fröken Emilia heller då framöver, där kan man snacka mycke kalorier du!!! hahahahaha...

2009-04-15 @ 20:06:46
Postat av: Emilia

Hahah nej egentligen inte :D

2009-04-15 @ 20:31:30
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Lina

You can do it!! ;op hehe kyssss.... <3

2009-04-16 @ 08:55:58
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0