Nya solbrillor :)

Gick en runda på stan och jag hamnade till slut på Intersport där jag köpte mig ett par solglasögon för 275:-.. Dom var iofs lite för små för min smak (gillar större) men dom funkar helt klart innan jag hittat några perfekta :) Blev en promenad hem till mamma och pappa där jag fick lite mat. Sen satte jag mig ute i solen direkt med bara ben :) Satt ute i lite mer än en timme för sen började det blåsa kallt så jag gick in igen.. Men jag ska nog gå ut en sväng till. Glass i solen skulle inte vara fel en dag som denna :)


 


Ikväll är det fotboll på Rösvallen, Viken spelar :) Då ska jag med och kolla. När fotbollsmatcherna börjar utomhus, jaa - då är våren här :) Rädd att det kan bli väldigt kallt framåt kvällen i skuggan.. och jag har inga större kläder på mig nu. Antingen får jag frysa eller låna nån tröja utav mamma :) Matchen börjar 19.00!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0