Packar!

Kom precis hem igen :) Var och köpte det jag skulle på stan och sen gick jag bort och solade, skönt! Gick hem till mamma och pappa och käkade lite och sen fick jag skjuts ner till mig igen. Jag hann inte sitta ute nånting =( men det gör inte så mycket hehe.. Lina ringde och sa att det går ett tåg halv fyra. Så jag åker med det istället :) Då får vi nån extra timme tillsammans och det är ju perfekt ;)

Håller på och packar nu. Svårt !! Vet inte vad jag ska ta med mig.. Vet ju inte vad jag vill ha på mig imorgon :P Men jag slänger ner några partyoutfits så får vi se imorron ;) Kanske hittar något i Karlstad t.om :)

Nej nu får jag sätta fart och packa ner det sista. Måste platta håret också. Jag har en riktig "bad hair day" idag! Även fast jag använder balsam så är det elektriskt. Det är det värsta jag vet =/ Men men :P

Hörs på tåget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0