Partajj!

Jag kom allt fram :D Men jag missade Linas dansuppvisning tyvärr =/ Dom hade precis dansat klart när jag kom rusandes med min väska på hjul :P Men men, Erik hade filmat så jag fick se lite iallafall :)

Jag, Lina och Erik tog en promenad hem och stannade på Ica och köpte mat osv. Erik har precis tändt grillen och vi har fixat och donat med lite annat som ska vara till maten. Lina står och sminkar sig just nu och jag blev precis klar :) Ska ta mig ett glas vin nu och sätta mig ute på deras balkong i solen. UNDERBART! Blir snart mat och sen kommer det massa folk. Kommer få en superkul kväll tror jag :)

 Ha en bra lördag hörrni!
PUSS


Haha oj va gammal bild jag hittade på deras dator :D
Lina och jag för ett bra tag sen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0