Påskafton!

Fan va kul det var igår :D Halv sju ungefär kom Sofia och hämtade vi som var hos Emelie.. När vi kom dit så sätte vi oss till bords och väntade på maten :) Det blev bakad potatis och nånting :P När vi ätit upp blev det musik, sång och dans. Alla stog på bord och stolar och härja.. Good News va skitbra och alla va helt galna i publiken :D Senare under kvällen tog dom bort långborden och det blev dans och härj på hela golvet :) Efter ett nån gång orkade mina och Manuelas fötter inte med mer.. Fyfaan va ont vi hade.. Kunde knappt gå! Har snackar vi smärta asså.. Aldrig känt sån värk.. Så vi tog en taxi och drog ner till stan. Va så himla skönt att komma hem och ta av sig skorna och lägga sig haha.. 

Klockan ringde vid nio imorse.. Trött som aset var jag! Men idag är det påskafton och jag och Manuela ska snart bege oss mot torget för att kolla på påskparaden. Är hos henne nu, väntar bara på att hon ska bli klar så går vi :)

När vi kollat klart kilar jag bort till mamma och pappa för att äta påskmiddag.. Gud så gött ;) Ikväll blir det party igen. Kommer va som ett vrak imorron. Vill inte ens tänka på hur seg ja kommer vara. Men det är väl konsekvenserna man får ta när man är ute tre dagar i rad ^^ Tur man inte ska göra nått speciellt imorron ;)

Kort från i torsdags och igår får ni kanske senare då. Vet att jag är seg med det men ja har inte haft tid eller ork haha..

GLAD PÅSK!


Haha från igår.. Jag och Emelie kan inte gå i klackskor!

Kommentarer
Postat av: NAVAS

HAHAHAH :D

2009-04-11 @ 13:43:21
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Lilla P

Aaaaaah, akta skorna hahah:D

2009-04-12 @ 16:45:25
URL: http://vivalaida.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahah jaa, det var en dum idé!

2009-04-12 @ 18:29:20
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0