Shining!

Nu är danslokalen så fin så :) Storstädning kan man verkligen kalla det, jag är helt slut nu. Ryggen höll på att gå av efter att jag gjort hälften.. Men jag kämpade på och blev klar, så nu är det strålande rent ;) När jag hade städat klart gick jag till Ica och köpte glödlampor och lite hygiengrejer så som schampo, tandkräm, tvål osv :) Ska ta mig en Ipren nu och kura ner mig under täcket.. Är fruktansvärt trött så därför har jag fått huvudvärk =/ Fastna framför tvn igår när jag la mig så jag somnade inte förens vid halv tre ungefär.. Va en väldigt bra film på tvn nämligen. Så jag har inte sovit många timmar i natt. Så nu kan det mycket väl hända att jag slumrar till en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0