Shopping på G

Vi hade ställt klockan på nio :) Låg och snosa en stund och pratade innan vi gick upp :) Keenahi var snabb att komma upp och gosa i sängen han med :D Vi tog oss upp och Lina fixade god frukost. Nu har vi nyss gjort oss iordning och ska snart bege oss mot stan. Då blir det shopping.. Iallafal för min del ;P Ska försöka hitta något lite iallafall.. Det första jag ska kolla efter är ett par pumps :) Nya jeans är något jag behöver också.. Alla jag har nu är några storlekar för stora så det är något jag behöver som sagt.. Hoppas jag hittar några snygga :)

Blir käk på stan idag.. Sen går vi hem igen och börjar fixa iordning oss.. För ikväll blir det nämligen feeest! Va roligt det ska bli :D Skriver mer sen när vi kommer hem från stan :) Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0