Snark!

Ojoj, vad ja har sovit.. Skönt :) Hade en knepig dröm.. Drömde att jag och Manuela satt på främsta raden i kyrkan och lyssnade på Carola som va där och sjöng.. Det blåste och blixtra och yrde löv runt i hela rummet när hon sjöng.. Va typ som exorsisten.. Helt sjukt hahah.. Lite längre bak satt Sofia Westlund och Alexander.. Han satt med en barnvagn och dom satt och gapskratta åt oss för att vi var där.. Liksom? Sen så ringde mobilen och då blev Carola arg på mig för att jag inte stängt av den när vi var i kyrkan.. Men då vaknade jag, och pappa ringde :D Jag berättade drömmen för pappa och att hon blev arg för att det ringde osv.. Då säger han: "Då var det tur att jag ringde då! " Haha, ahh det kanske var tur det så det inte vände om till en mardröm istället ;P

Precis ätit lite mat.. Fick med mig det vi åt igår så nu har jag käkat grillat idag igen :) Ska ner och se om det finns någon tvättid idag.. Behöver verkligen tvätta nu! Nästan alla mina kläder ligger i tvättkorgen just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0