Solsken!

Jag kan inte få nog :) Älskar verkligen när solen lyser! Ska göra mig iordning lite nu och ta en sväng om på stan för att se om jag hittar några solglasögon. Hade ett par som jag gillade jättemycket som jag köpte i Turiket men som försvann när jag partaja förra somaren. Så idag är jag på jakt efter ett par nya. Borde egentligen vänta och inte köpa några är i Åmål kanske men, får köpa ett par att ha så länge iallafall :)

Nåja, om jag hittar några så är det kanon men annars tar jag det en annan dag :) Ska som sagt ta och fixa mig lite och efter lite spring på stan så tar jag en promenad till mami och papi :) Vill inte sitta inne här hela dan när det är så himla fint väder. Så jag ska dit och sätta mig vid solväggen och sola. Gud så skönt :) Får hoppas att det inte blåser bara!


Kommentarer
Postat av: Lina

Fattar inte vad det har blivit med min dator??? Gaaaah!!! =)

2009-04-03 @ 23:15:43
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0