Solväggen!

Nu är jag hemma hos mamma och pappa :) Tog av mig och sätte mig vid solväggen direkt! Har ett litet sött bord framför mig nu som jag har datorn på ;P Så nu njuter jag allt vill jag lova :D Solen steker verkligen! Inte suttit här alls länge och jag känner hur det börjar bränna på bröstet.. Skönt :D Nästan så jag skippar marknaden imorgon och kommer hit tidigt och lägger mig istället.. För på söndag ska det väl bli sämre väder tror jag.. Så imorron ska man egentligen passa på att ligga i solen så länge som möjligt :)

Det skulle inte sitta fel med en glass nu.. Men nej nej, det kommer aldrig på frågan ;) Igår satt Henrik och mumsa i sig kex och kakor och massa godsaker.. Men jag satt så snällt brevid och inte brydde mig ;) Duktig jag är! Nu är jag inne på rätt spår igen !! När solen blivit lite svalare blir det crosstrainern.. Ska försöka mig på längre än 10 minuter idag :D haha..

Nu ska jag fortsätta att stekas i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0