Söndag är slut..

Nu ligger jag nyduschad i sängen och märkte att klockan bara runnit iväg (?) :O Nåja, gick bra att jobba förut. Var inte så jättemånga där så det var inte många som ville ha hjälp :) Satt kvar och kollade på gruppen som var efter och väntade tills det var dags för mig att röra på dököttet lite ;P Och det fick jag göra minsann, gud så jobbigt det var idag. Man blir lika förvånad varje gång man tränat klart på Emelies lektioner. Kanske dags att börja inse att det faktiskt är jobbigt och svettigt varje gång? Haha.. Men det är så det ska va, I lööve it ;) Blev promenad hem och sen en sväng in på Ica. Köpte lite till kylskåpet så jag klarar mig ;P

Imorgon vet jag inte vad som händer? Städa danslokalen iallafall och träna på kvällen. Mer har jag inte planerat och det är skönt :) Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket. Alltid lika tråkigt att sova utan Henrik, men men.. Sånt e livet ;P 


I Karlstad hos syster innan utgång 
Jag vill dit inom kort igen!

Kommentarer
Postat av: challeballe

akta dej för Arena, där ramlar man bara och slår sej :( haha.

2009-04-20 @ 00:23:33
URL: http://chaasy.blogspot.com
Postat av: frida s

Sjukt snygg outfit! Den vore nått att fota! :D Ha det bra! Kram Frida

2009-04-20 @ 23:47:01
URL: http://fridacvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0