Tråkigt!

Igår blev det film för våran del men somnade rätt snabbt båda två :P Så vi kom i säng redan vid tolvtiden :) Idag vaknade Henrik med halsont så han stannade hemma från skolan.. Då orkade inte jag heller åka halv åtta så jag är fortfarande kvar här :) Henrik ligger och sover än men jag kan verkligen inte sova :P Hans pappa och nån mer håller på under oss och grejar.. spikar och sågar och gud vet allt.. Så nu knalla jag upp :P Jag åker hem 13.05 om Gunilla kan köra in mig då :)

Imorse när klockan ringde vid sju så lät det som ett tåg åkte förbi precis utanför fönstret.. Vi kollade ut och det spööööregnade verkligen. Vilket det gör än! TRÅKIGT! Varför ska det alltid vara fult väder runt påsk? Hoppas det spricker upp och blir sol igen. För regn och rusk är inte något jag är beredd på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0