Trött!

Ja gud va trött jag var när klockan ringde vid nio! Är fortfarande seg så nu ska jag käka frukost så jag piggnar till lite.. Ska dra fram dammsugarn och snygga till det här hemma. Sen kommer hon från HSB och kollar på köket :) Efter det blir det min daglia långpromenad och sen hem till mamma och pappa. Idag kommer Joline som vi ska passa när Liza och Bella är på barngympa :) Så idag blir det lek med Jollan ;)

Jag är livrädd att jag ska bli sjuk också. Manuela är hes som inåt helvete och hostar, Henrik har ont i halsen och hostar, Alex har vart sjuk väldigt länge och hostar fortfarande, Fröken Westlund var också sjuk länge och har kvar hostan + hela hennes familj. Är många som jag känner som fått den skiten alltså. Är ett under att det inte var jag som fick det av dom första egentligen. Mitt immunförsvar suger och förr var jag sjuk var och varannan vecka. Och det sätte sig i halsen direkt! Så jag bara väntar på tills jag ska få det.. Är ju snart dansuppvisning också, jag får INTE bli sjuk nu! Det har jag inte tid med :)


Joline gumman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0