Tvättat..

Eftersom Henrik kom så sent igår så kom vi även i säng ganska sent.. Så idag är vi trötta. Henrik ligger fortfarande och sover men nu sätte jag mig här en sväng.. Klockan ringde klockan åtta - ner och slängde i två maskiner tvätt.. Gick upp och la mig och somnade om och klockan ringde nio igen - ner och hänga upp tvätten på tork.. Gick upp och la mig igeen och somnade om till kvart i elva - ner och hämtade tvätten.. Så nu har jag det gjort.. Skönt att jag kom upp iallafall och inte låg kvar och kramade om min varma och sköna going under täcket :)

Jag har precis ätit lite frukost, va så hungrig så jag orkade inte vänta längre :P Men jag är så seg så nu ska jag krypa ner brevid Henrik igen och gosa.. Kolla på tv eller något tills jag får lite liv i han :)

Älskar dig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0