Underbara dag

Gick bra att jobba förut :) Danserna är klara nu och dom kan dom så bra så ;) Känns skönt!

Vart en bra dag idag! Solen har vart framme och allt. Jag och Henrik tog en sväng bort till Hörnan och köpte biljetter till Skärtorsdan :) Sen köpte vi glass och strosa runt på stan i solen en stund :) Sen så blev det jobb för mig och Henrik stannade kvar, så han har väntat på mig hela dan :) Gullunge! När jag hade jobbat klart gick vi och köpte mat och köpte med en stor cola. Va så längesen jag drack det så det va inte fel asså när den var iskall haha.. Precis tagit oss en dusch och nu ska vi mysa ♥

Jag har sån huvudvärk, det är inte kul asså =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0