Underbara morgon

Hur var natten? Jodå, sov så gott så :) Halv två ringde Henrik för att säga gonatt.. En halvtimme senare ringer han igen och säger att han inte kan somna. Så vi låg och pratade till halv tre ungefär och skrattade åt massa skoj ;P Då blev jag självklart pigg, men jag somnade allt nästan direkt efter att vi lagt på igen :) Han ville att jag skulle ringa han vid sju och tjöta på han så han kom upp till skolan. Sagt och gjort - det gjorde jag :) la på och somnade om till kl nio igen :) STENTRÖTT var jag iofs när jag vaknade men sen gick jag in på min supersöta syster Lina och läste hennes blogg. Då blev jag betydligt mycket piggare ♥ Hon gjorde min dag!

Ska käka frukost nu och fixa iordning mig. Ska på möte halv tolv och sen städa danslokalen eftersom jag glömde det igår (suck) ;P Dammsugaren kom inte fram igår heller så jag får ta det idag helt enkelt :)

God Morgon sunshine!



Underbara syster <3 längtar till helgen !!

Kommentarer
Postat av: Sis

Hahaha sötnöt ;o) Har du snott den bilden? Haha... Du gjorde min dag också! Älskar dej så mkt och är förväntansfull inför imorrn! LÄNGTAR!!! <3 Och såg din kommentar om fast and the furios tokyo drift - kanske inte ska se efterföljaren till den imorrn då ;op hehe... PUSS PUSS PUSS <3<3<3

2009-04-02 @ 11:00:35
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0