Underbart väder!

Varit ute precis hela dagen i stort sett :) Varit så himla varmt och skönt! Gick upp imorse och mötte upp Manuela och vi gjorde några ärenden på stan. Så nu är allt fixat inför torsdag då det är valborg och fest :) Känns bra att ha allt gjort redan några dagar innan ;) Sen så städade jag danslokalen och efter det tog jag mig en promenad hem till mamma och pappa.. Fick kyckling och ris och go sallad till det! Sen gick jag ut och la mig i solen efter ett ungefär och har inte rört mig ur fläcken sen nu typ ;P Är så himla varmt !! Och jag klagar inte det minsta :D

Nu ska jag snart gå ner till mig för att packa ner kläder som vi ska ha på dansuppvisningen. Sista träningen ikväll med tjejerna och Alex :) Sen är det uppvisning! Wuhuu!

Nu blir det vattenmelon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0