Underbart!

Sofia och Alex kom vid två-tiden ungefär. Då grillade vi hamburgade och käka lite gott till det :) Mycket trevligt var det! När klockan va ungefär 14.57 gick vi ner till Capri och skulle köpa mjukglass av Manuela. Hon slutade klockan tre men vi hann precis. Så Alex och Fia köpte sig varsin glass även fast dom va proppmätta. Dom köpte mjukglass bara för att vara jävliga mot Manuela haha :D Hon har ju berättat att det inte är hennes bästa sida att göra "snygga krumilurer".. Men dom hon gjorde idag var helt klart godkända :D Sen när hon slutade så satte vi oss utanför Capri i solen och tjöta i  över en timme. Så himla skönt var det! Men varmt blev det minsann, men man ska väl inte klaga ;P hihi.. Sofia åkte hem till sig och ja, Manne och Alex gick ner till stan för att gå in på systemet. Köpa lite mys tills ikväll.. För ikväll blir det en spontan grillfest hemma hos Sofia för oss fyra :D Vi kom fram till att vi har alldeles för lite att göra idag så vi ses ikväll och tar det lilla lugna och umgås som bara vi kan ;) Synd att Emelie hade andra planer, annars hade hon också varit med såklart :)

Nu ska jag vänta tills klockan närmar sig sju för då kommer Manuelas pappa och hämtar oss :) Kommer bli en kanonkväll på deras altan i kvällssolen!

 


Mina goa vänner :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Längtar tills i kväll/PUSS

2009-04-29 @ 17:16:01
Postat av: Anonym

Självklart hade jag varit med då. Vill inte missa sånna kvällar med mina favoriter!! ha de kit kul ikväll..=))..Puss

2009-04-29 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0