Fredagsmys!

Det blev hemmamys istället för bio :D Vi hade tänkt att kolla på den nya the fast and the furious filmen men den har ju premiär idag och när vi kollade på internet om det fanns många platser kvar så drog vi en djuuup suck.. Var bara 8 platser kvar, och dom var utspridda. Kul att sitta och vinka till varandra liksom när man går på bio :P Så nej, den idén släppte vi rätt snabbt och kom fram till att vi stannar hemma och lagar mat och kollar på Talang istället. Så vi gick bort till Konsum och handlade det ena och det andra :) Tacos stog på matsedeln ikväll ;) Sen så köpte även Lina hårfärg för att blondera sin utväxt.. Hon sa: "Emilia, du ska få ett uppdrag. Blondera mig" Neeej nej, sa jag! Men när jag såg hur hon försökte kämpa själv med det så hjälpte jag henne ändå :P Blev inte så dumt faktiskt ;P Även fast hon tog över till slut och gjorde det sista så var jag nog en hjälpande hand ändå :D Så good work Emilia!

Lina är ute och rastar Keenahi nu så jag passar på att skriva lite :) Är så fruktansvärt mätt !! Men ändå sitter jag och småäter på Ben&Jerry glass. Aldrig ätit det förr så jag var ju tvungen att testa.. Väldigt god glass, men det är inget man ska smälla i sig när man ätit nästan precis innan :P Så den får åka in i kylen igen :)

Jag älskar att vara här! Mår så bra :D Vi skrattar hela tiden.. Så nu ska jag njuta varje minut jag är här.. Imorgon kommer det bli en toppendag. Det vet jag ;)

Dags att fixa och dona med hennes hår

 




 


Nu ska jag fila ner mina naglar lite och sen sätta på lösnaglar :) I like!



Kommentarer
Postat av: Lina

Lätt! ;op

2009-04-03 @ 23:47:37
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0