Göra om i köket..

Vart en väldigt slapp dag idag :P Jag och Manuela har legat i soffläge mellan 16-21.00! Tagit igen oss efter helgen ;P haha.. Kan inte påstå att jag är mindre trött men.. Ska bli skönt att sova sen :) Ska ju upp med tuppen imorron eftersom jag har tvättid.. Hade tänkt att sortera tvätten innan morrondagen så jag slipper greja med det på morronen.. Men det orkar jag inte nu, tar det imorron istället ;P

Har bestämt att jag ska ringa och kolla ifall vaktmästaren har tid att måla om i mitt kök :) Har en väldigt ful vit tapet nu med blommor. Den ser inte fräsh ut alltså. Vet inte vad jag vill ha för färg bara. Inte nån skrikig färg iallafall. Några förslag för ett litet kök med vita köksgrejer? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0