Vart är min nagel?

Precis när jag hade skrivit förut att jag var hungrig osv gick jag och Henrik upp för att äta kvällsmat :) Tog oss en dusch först i deras "badhus-dusch" som jag kallar det ;P Den som är så stor :D Jag har ju lösnaglar nu, och när jag stog i godan ro och löddra in håret så känner jag att nått går av.. Jajjamen, då tappar jag fuck you-fingret nageln.. Men när jag skulle leta upp den fanns den verkligen ingenstans.. Henrik leta igenom håret men hitta ingenting.. Nehepp, den var som bortblåst och är fortfarande :P Tur jag har några kvar hemma.. Så det får jag fixa iordning imorron när jag kommer hem :)

Imorron ska jag och Emelie ta kort till HC-showen i sommar.. Ska möta upp Tony utanför PD vid sju-tiden och sen åka ut till Karlberg och fota :) Blir håliga jeans, jeansshorts, t-shirtar med tryck på och converseskor. Fick ett sms av Emelie förut att vi även ska fota i 80-talskläder. Färgglada kläder så som tights, benvärmare, lager på lager osv.. Det ska bli intressant ;P hehe.. Får se när Emelie kommer till mig. Vi bestämde att vi gör iordning oss tillsammans så vi blir lite lika :) Locka håret osv.. Jaa det blir grejer det :)

Nu ska jag pussa på Henrik. Får se vad vi hittar på resten av kvällen. En film kanske? :)


Jag är så jävla snygg och fräsh på detta kortet!
Hahah, blä!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låg en lösnagel i danslokalen i måndags;) Kan det varit din? haha!

2009-04-08 @ 16:57:17
URL: http:// carolineskantz.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha nej då hade jag nog märkt det ;P

2009-04-09 @ 08:39:07
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0