Vilken bra dag!

Vart ute i solen hela dagen i stort sett.. Var bara en timme jag tog en paus och var inne och käkade :) Vid fyra gick jag och Minja ut på en promenad i en timme. Var skönt :) Sen när vi kom hem gjorde jag inget speciellt men vid halv sju typ så gick vi ut i trädgården och lekte och sprang och hoppa med en boll :D  Sen trampa jag 20 min på crosstrainern. Så nu har jag verkligen tränat idag :) Duktig jag är ;)

Nu är mamma och pappa hemma :) Dom kom vid åtta.. Innan dom kom hem fixade jag varma smörgåsar och sallad och det var så gott så.. Precis ätit upp det nu :) Kikar på Talang just nu.. Inte varit några roliga med än, börjar bli segt =/

När jag vaknade imorse hade jag inte ont i halsen längre.. Men nu börjar det komma tillbaka igen =/ Kommer på kvällen tydligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0