Vilken härlig dag!

Jag och Henrik pallra oss vid ett-tiden ungefär.. Gjorde oss iordning lite och sen va det tänkt att Henrik skulle åka hem med 2-bussen.. Men när vi satt och väntade på den så kom den aldrig.. Kan hända att vi missade den också.. Men men, nästa buss gick tio över tre.. Gick hem till mamma och pappa så länge :) Men sen ville Henrik att jag skulle komma till han idag. Men då var det bättre vi åkte samtidigt så inte hans mamma behövde köra in till Bengtsfors två gånger och hämta.. Men grejen va den att jag hade lovat mamma och följa med idag och köpa t-shirtar som jag ska ha på dansuppvisningen. Så Henrik stannade kvar :) Vi käkade lite smörgås och sen åkte vi och shoppa t-shirtar ;P Satt ute i solen lite och tog bussen tjugo i fem.. Så nu är vi båda i Bengtsfors hemma hos han :) Precis ätit lite igen.. Bulgur och lax.. Riktigt gott var det! Fick med oss tre filmer hemifrån mamma och pappa som vi kanske kikar på ikväll :) Får se om jag åker hem imorron eller stannar tills på lördag. Får se hur det blir :)

Vilken bra dag det varit idag! Gått på små rosa moln hela dagen :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar dej med!! <3 Jo då, full i städning men annars okejj ;) Ser ut som om du haft en kanondag iaf! Kul! Puss sweetie <3

2009-04-16 @ 21:01:54
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Carro

Såg er allt när ni satt i busskuren där tillsammans ;) Ni är allt bra fina tillsammans och du är så himla go mot honom :D

2009-04-16 @ 21:55:28
URL: http://carolineskantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0