Vill inte :(

Nu sitter jag på tåget påväg hem till Åmål igen. Och jag vill verkligen inte :( Känns skittråkigt! Vart den bästa helgen på länge och den gick alldeles för fort! Allt har vart kanon och inte haft tråkigt en sekund. Helgen kunde inte avslutas bättre än med utekvällen igår! Fan va roligt vi hade! Så jag fick en liten klump i halsen när jag kramade Lina hej då förut.. Hade jag fått välja hade jag stannat mycket mycket längre :) Får hoppas att vi har tillfälle att ta en helg tillsammans inom kort igen. Jag kan inte få nooog :)

Jag är hemma vid femtiden ungefär. Då är som sagt min älskling hemma hos mig :) Puss på det!

Tack för denna helgen Lina! Vart roligt, galet, fint väder och party!
ÄLSKAR DIG !



Systrarna Larsson

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dej med... riktigt mycke... du är saknad <3 Kom tillbaka... Puss vännen <3

2009-04-05 @ 21:13:21
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0