Äntligen!

Jag tog mig i kragen, fick tummen ur röva och gjorde något! Jag har nog varit för lat och bara väntat och klagat på att jag inte har något jobb.. Men söker man inte så får man inte.. Kommer inte och plingar på dörren direkt och frågar om jag är intresserad utan man måste själv ta för sig.. Och det gjorde jag igår och även idag.. Sökte tre olika jobb igår och ett idag.. Gårdagen gick lite trögt men jag kände ändå att jag hade turen på min sida på något sätt även om jag inte fick några jobb.. Men jag gav inte upp för det utan fortsätte idag.. Gick till Kontoret och frågade och jag fick Ja direkt! Jag är så himla glad! Ann och Sara är jättesnälla så detta kommer bli perfekt! Kommer trivas jättebra, det vet jag =) Ska dit imorron eftermiddag och kolla och lära mig lite saker =) Sen får vi se när min första arbetsdag blir men jag längtar redan ;) Jag sa ju att jag ville lyckas... och det gjorde jag :)

Nyfiken på hur köket ser ut hemma också, hur långt han har kommit med väggarna.. Ska dit efter fyra och byta om till dagens träning med Lena och Patrik.. Får se hur det ser ut då ;) Spännande!

I made it!


Kommentarer
Postat av: Alex

Woohoo! Grattis Millan, fan va kul:) Som sagt, det gäller att ta för sig, VILL man så KAN man!! Puss på dig!

2009-08-25 @ 15:23:49
Postat av: Anonym

Kontoret är inte direkt kända för att va snabba med att betala ut löner.. just so you know../från en säker källa ;) så ligg på när de gäller det!

2009-08-25 @ 16:27:55
Postat av: Emilia

Okej, tack för ett Grattis anonym ;) Det ska allt bli bra det här!



Tack så mycket Alec =) Puss!

2009-08-25 @ 19:19:58
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: vicky

grattis :)

2009-08-25 @ 21:11:58
URL: http://www.victoriawarg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0