Åskat!

Det blev visst inga pannkakor utan köttfärspaj istället :P Får hoppas att det blir pannkakor imorron istället för jag är ju så sugen på det nu :D Tog en promenad hem förut.. Hem till missen :) När jag kom hem började det spöregna, hagla, blixtra som fan och mullra.. Det måste ha vart precis över oss för jag hann inte ränka 1001, 1002 osv ^^ Men men, det gick över till slut och det va skönt för jag måste erkänna att jag blev lite smårädd.. Låg under täcket med Skrållan och läste i min bok :D va mysigt!

Nu hoppas jag att regnet och åskan håller sig borta för nu åker joggingskorna på.. Dags för en powerwalk! Gött att röra på dököttet lite ;)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0