Dammsugaren är ingen hit

Promenaden är avklarad och det var himla skönt! Tog en timme ungefär och jag hade kunnat gått längre om det inte gjorde så ont i magen =( Jag förstår inte vad det är för nånting.. Jobbigt iallafall! Men men, jag tog mig hem och har precis städat.. Behövdes dammsugas :) Skrållan gillade det inte! Sprang och gömde sig bakom toaletten och satt och jamade när jag var klar.. Lille gumman då :) Men hon måste lära sig så jag brydde mig inte om att stänga in henne nånstans.. Men nu är det rent iallafall och hon sover :)

Har bytt om till bikini nu! Ska upp till mamma och pappa för att lägga mig och steka i solen! Ska bli så skönt !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0