Fredag!

Hade jättekul igår :) var hemma hos Emelie först med lite folk och sen knalla vi bort till Hc där det inte va mycket folk.. Men dansade lite ändå :) sen blev det pommes och kebabsås på Ceylan och sen hem och lägga sig :) vart lite småseg imorse när jag gick upp vid nio för att ge Skrållan mat.. men sen blev jag rätt pigg när jag ändå var uppe :) Gick hem till mamma och pappa och la mig i solen nån timme :) Sen halv två blev det träning med alla instruktörer som ska va med på Let´s Dance.. Sen gick jag hem till mig en snabbis innan jag skulle danslokalen igen och ha träning med Lena och Patrik :) Gick lika bra idag och nu är vi en bra bit på väg ;) Jag och Patrik är klara när som helst.. Ska bara göra ett snajsigt avslut och sen är den slut :) jag och Lena har kommit halvvägs och det känns också jättebra ;) Hade lika rolgit som vanligt och idag tog vi lite kort också.. Korten får tala för sig själva ;) Fyfan va roligt :D Patrik skulle visa Lena hur jag gjorde med huvudet på ett steg för vi gjorde olika.. Och det är precis innan han skulle gå så han har ryggsäcken på sig.. ah herregud,vi vek oss av skratt för det såg så jävla fult ut :D

Nu ska jag snart hem till mamma och pappa för lite fredagsmyyyyys ;) Pappa är sjuk så det är inte skoj =( Jag får hålla mig på avstånd så inte jag får det :)

 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, vilka roliga bilder. Lena ser ju jätte busig på ett av korten..=)))..

2009-08-14 @ 21:28:50
Postat av: Sofie

ser ju ändå riktigt bra ut morsan ;D

2009-08-16 @ 00:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0