Gårdagen!

Tony hämtade mig klockan sju och då åkte vi till Edsleskog för att ta kort vid några stugor och så.. Sen åkte vi vidare till en sjö.. Jag har ingen aning om vart vi va nånstans :P Vi åkte genom skogen på en smal grusväg ett bra tag så jag vettefasen vart vi hamnade :P men där va det fint iallafall och jag tog kort i vattnet :) Skönt att bada lite ;) Sen åkte vi tillbaka till Åmål.. Va hemma vid nio ungefär! Då torka jag mig och lät håret självtorka lite innan jag knalla bort till Anna Melin :) Anna, Johanna, Emelie och Lina va där :) Satt på balkongen och myste innan vi tog en taxi till HC :) Va inte så jättemycket folk men helt okej :) Hade väldigt roligt iallafall :) Så igår var det en lyckad eftermiddag/kväll :)

Idag skiner solen så gött :) är bara fruktansvärt varmt här i lägenheten =( Stackars Skrållan! Fast hon verkar inte ha lika ont av det som jag har eftersom hon springer runt och leker :P

Klockan halv fem ska jag till danslokalen för att träna med Lena och kanske Patrik? Inför Let´s Dance alltså :) Det ska bli riktigt roligt =)

Nu ska jag ut och sola :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0