Jag lever..

Hej igen :) Jag lever men har inte haft lust att skriva blogg nu i helgen eftersom jag vart med Henrik hela tiden! Men tänkte berätta lite i stora drag iallafall :)

I torsdags var det Hc-show.. Gick hur bra som helst och var verkligen jätteroligt! Massa folk !! Det trodde jag inte, men det var det ;) Så det var verkligen lyckat :) Vi hade dansat klart tjugo i ett ungefär.. Då fick de bli en drink och sen gick jag och Henrik hem och myste när det stängde :) I fredags gjorde vi inget speciellt alls.. Låg i sängen mest hela dagen har jag för mig? Tänkte åka till Bengtsfors men ändrade oss :) Sen blev det lördag och vi tänkte ta bussen till Bengtsfors då också.. Men vi struntade i det och stannade kvar i Åmål. Då gick vi upp till mamma och pappa vid tre.. Kollade på filmer, va ute en stund och sen på kvällen blev det öl och yatzy :) Spelade två omgångar och sen kollade vi på en film.. Vid halv ett åkte vi hem och då fick det bli en snabbdusch och sen sängen.. Kollade på en till film och sen somnade vi.. vaknade efter elva och då gick vi upp.. Lagade mat och sådär.. Gick bort till Marinan och köpte glass och sen kom mamma och hämtade oss.. Åkte hem hem till om och spelade yatzi innan vi åkte med bussen klockan fyra till Bengtsfors :) Gick av i Skåpa där Henriks syster Linda och hennes kille Tobbe bor.. för en månad sen ungefär fick dom sin lilla flicka så jag har satt och höll henne :) Så himla lite och söt! Efter lite mys med henne så åkte vi in till Bengtsfors för att hämta lite grejer till Henrik.. När vi var klara med det åkte vi ut till Matte, där jag skulle hämta katten.. Det gjorde vi och jag och min katt Skrållan tog bussen hem vid åtta.. Gick så bra så! Hon sov nästan hela vägen hem :) Men innan jag åkte sa jag och Henrik hej då. Det var mindre kul däremot :( Kramade om varandra jättelänge innan bussen kom. Då brast ja ut i gråt (som jag visste).. Han ska ju in i lumpen imorron så det är väldigt jobbigt nu =( 

Mamma kom vid nio för att hälsa på oss :) Var här en  timme ungefär :) Skrållan har lekt hela kvällen och t.om kissat i lådan :) Hon är så duktig så! Har dock inte ätit nånting än, bara nosat lite på det.. Men det kommer väl sen när hon känner sig mer hemmastadd :) Just nu ligger hon raklång brevid mig i sängen och sover. Fast nu vaknade hon och kom och strök sig på min kind. Hon är verkligen hur go som helst och detta kommer gå så bra :) Min lilla Skrållan

Pratade nyss med Henrik i telefon.. Så nu är jag ledsen igen. Bahh detta är jobbitt =( Men jag kan ju inte gråta varje gång vi ska prata eller säga hej då när vi setts.. Så nu får jag ge mig ;) Blev iofs nyss glad eftersom jag hörde att Skrållan åt ;) Det går framåt :)

Ska ta mig en dusch nu och sen lägga mig.. Ska nog leka lite med gullungen först och trötta ut henne lite så jag kanske får lite sömn i natt ;) Bilder och sånt från i torsdags kommer kanske imorgon :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0